بیانیه مجلس

 

نمایندگان مجلس اشد مجازات سران فتنه را خواستار شدند

233 نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای در اعتراض به اغتشاش فتنه گران در 25 بهمن، اشد مجازات سران فتنه را خواستار شدند.
نمایندگان مجلس در ای بیانیه، مسئولیت خسارات و بهره‌برداری دشمنان از این حركت و نیز شهادت یك دانشجوی بسیجی را به دست منافقان متوجه موسوی و كروبی دانستند و اشد مجازات آنان را خواستار شدند.

محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس پیش از پایان جلسه علنی امروز سه‌شنبه بیانیه 223 نفر از نمایندگان مجلس را در‌خصوص مسائل اخیر در صحن علنی مجلس قرائت كرد كه متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگ ایران، در حالی كه پژواك فریاد ضد‌استعماری و ضد‌استبدادی امام خمینی(ره) و بازتاب قیام و انقلاب اسلامی ملت ایران پس از گذشت 32 سال از تونس و مصر در فضای جهان اسلام پیچیده و بیداری اسلامی، اركان سلطه آمریكا و اسرائیل را در منطقه به‌لرزه افكنده است، آقای كروبی و موسوی با دعوت به تظاهرات به بهانه حمایت از مردم مصر و در حقیقت برای خدمت به آمریكا و اسرائیل بار دیگر فتنه‌ای به‌راه انداختند و آب به آسیاب دشمنان اسلام و مسلمانان ریختند و برای رسانه‌های غربی آمریكایی خوراك تبلیغاتی تهیه كردند.

در‌حالیكه همگان قیام‌ها و انقلاب‌های امروز ملت‌های مسلمان منطقه را در برابر حكام خودفروخته مستبد، الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و در حالیكه آمریكا و اسرائیل و نوكران منطقه‌ای آنها با صراحت و با نگرانی مكررا اعلام می‌كنند، می‌ترسند در تونس و مصر و دیگر كشورهای اسلامی، حكومتی نظیر جمهوری اسلامی ایران به قدرت برسد، این آقایان كه در ماه‌های قبل از انتخابات سال 88 مدعی پیروی و اطاعت از امام راحل بودند، امروز كاری می‌كنند كه باعث خوشحالی آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌شود و مورد تأیید و تشویق آنها قرار می‌گیرد.

از آقایان كروبی و موسوی باید پرسید: آیا حضور ده‌ها میلیون نفری مردم مسلمان ایران در راهپیمایی اقیانوس‌گونه ملت در 22 بهمن امسال و حمایت این مردم انقلابی از مردم مصر و تونس كافی نبود كه شما خواستید با دعوت به تظاهراتی دیگر در 25 بهمن، میدان را برای توطئه منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و دیگر مزدوران و ضد‌انقلاب‌ها آماده كنید و از این تجمع پراكنده حداكثر چند‌‌هزار نفری جز خدمت به دشمنان چه طرحی داشتید؟

آقایان كروبی و موسوی مگر شما در روز قدس سال 88 دعوت به تظاهرات و راهپیمایی نكردید؟ مگر نوكران و فریب‌خوردگان آمریكا و اسرائیل در آن‌روز در حمایت از شما "نه غزه نه لبنان " سر ندادند؟ پس چه شده است امروز به یاد مردم مصر افتاده‌اید ‌كه بزرگترین منشأ اعتراض آنها به حكومت نامبارك حسنی مبارك، كامل كردن محاصره غزه و بستن گذرگاه رفح و حمایت همه‌جانبه از اسرائیل و اطاعت كامل از آمریكا بوده است.

آیا از این بازی مبتذل و ننگ‌آور خود شرم نمی‌كنید و تصور می‌كنید هنوز نزد مردم مسلمان و انقلابی ایران آبرویی دارید؟ آیا راهپیمایی مردم در 9 دی ماه سال 88 كافی نبود تا شما بدانید جز حبابی بر سر دریای طوفانی مردم نیستید؟

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئولیت مستقیم حادثه شهادت یك دانشجوی بسیجی را در روز 25 بهمن 89 در تهران و نیز سایر خسارات وارده و بهره‌برداری دشمنان را از این حركت ضد‌مردمی و ‌ضد‌اسلامی و ضد‌انقلابی، متوجه آقایان موسوی و كروبی می‌دانیم و معتقدیم كاسه صبر ملت از مدارا در برابر این آقایان لبریز شده و همگان اعمال اشد مجازات درباره اینان را خواستار هستند.

پیام ما نمایندگان مجلس كه همان پیام ملت ایران است، به مردم آزاده مصر و سایر ملت‌های مسلمان و بیدار منطقه این است این حركت‌های مذبوحانه را از قبیل همان توطئه‌های آمریكا و اسرائیل بدانند و اطمینان داشته باشند ملت بزرگ و انقلابی و مسلمان شهیدپرور ایران كه پرچمدار و پیش‌آهنگ مبارزه با آمریكا و اسرائیل است، پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی كه سخنان شجاعانه و صریح ایشان را در نماز جمعه 15 بهمن  1389 در تهران شنیده‌اند، گام برمی‌دارند و هرگز در حمایت از انقلاب‌‌های شما كوتاهی نخواهند كرد و به مزدوران آمریكا و اسرائیل اجازه نخواهند داد مسیر انقلاب‌های شما را با توطئه‌های خود منحرف سازند.

درود خدا بر مردم به‌پا خاسته تونس و مصر و درود خدا بر شهدای انقلاب این دو كشور و ننگ و نفرت بر آمریكا و اسرائیل و مزدورانی كه با فتنه‌گری در خدمت آنان قرار دارند.

و از همه كسانی كه در عالم سیاست، خود را انقلابی و مسلمان و مردمی می‌دانند و تا كنون موضع صریح در برابر آقایان كروبی و موسوی نگرفته‌اند و رفتار بیگانه‌پسند آنها را محكوم نكرده‌اند، می‌خواهیم با صراحت از اینها اعلام بیزاری كنند و بدانند اگر در این كار كوتاهی كنند نزد مردم جایگاه و اعتباری نخواهند داشت.

نمایندگان مجلس، هنگام قرائت این بیانیه در صحن علنی مجلس هیئت رئیسه را با فریاد "الله‌اكبر " و "مرگ بر موسوی، كروبی و خاتمی" و شعار "هاشمی هاشمی، بصیرت بصیرت" همراهی كردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط مجید1400
آخرین مطالب